zondag 20 juni 2010

Babies O'Connor

Ondertussen is Daniëlle bevallen van de tweeling. Afgelopen vrijdag is zij met 38 weken ingeleid in het ziekenhuis van Oakville. Ik moest die dag werken en ze had eerder die week gevraagd of ik nog langskwam. Dus liep ik even na enen de afdeling op. Nog geen Daniëlle op zaal; op naar de verlosafdeling. Dan is het handig dat je je groene vest en badge draagt, want ik werd direct naar kamer 60 verwezen.

En daar lag ze dan, aan het infuus, de weeën weg te blazen die ondertussen al om de twee minuten kwamen. Terwijl ik er was werden de weeën opeens veel sterker; ze pasten niet meer op het grafiekje! Dus ik heb maar snel afscheid genomen van het gezelschap (Mark en haar ouders zaten er ook) en ben naar huis gegaan. Later hoorden we dat nog geen 20 minuten later, met 4 keer persen en een paar minuten verschil, allebei de meisjes gezond ter wereld zijn gekomen. Toen nog even zonder naam, maar ondertussen zijn ze Jessica en Madison genoemd. Vanmiddag was de hele familie al thuis. Nu nog even snel een bezoekje plannen, voor wij zelf aan de beurt zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten