maandag 28 juni 2010

Klemvast!

Nee, dat is geen keepers terminologie, al zou dat wel logisch zijn: Nederland heeft vanmorgen met 2-1 gewonnen van Slowakije en is daarmee door naar de kwartfinales van de World Cup!

Tijdens mijn controle vandaag constateerde Kathryn dat jouw hoofd al aardig klem in mijn bekken zat. Dat geloof ik best, want de laatste dagen voel ik steeds meer 'druk' en ook af en toe wat steken in mijn onderlichaam. De pijn in mijn zij kon ze niet verklaren, maar aangezien die niet constant is en ook weer niet al te hevig, zal het wel goed zijn.

Gewicht: 65 kilo
BP: 120/70
Urine: ???
Fundus: 38

Jij:
Hartslag: 140
Ligging: fixed (klemvast zoals ik al zei)

Het gaat dus nog steeds allemaal goed. Mijn urine heb ik niet getest. Waarom? De vergeetachtigheid slaat nu echt goed toe. Ik ging daar met mijn bekertje en teststrip naar het toilet en vergat gewoon compleet om IN het potje te plassen. Wat gespring en een dansje hielpen helaas niet om nieuwe voorraad aan te boren! En ik was ook al vergeten om de juiste envelop (met al mijn medische gegevens) mee te nemen. Ondanks al dit geblunder heb ik nog nooit zo snel weer buiten gestaan!

Volgende week maandag weer, om 13.00 uur bij Kathryn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten